?

Log in

No account? Create an account
 
 
11 September 2009 @ 07:19 pm
blooper icons!  
+12 SANCTUARY ICONS from the blooper video


 



...
 

 
 
 
xscylon: Magnus 2xscylon on September 11th, 2009 05:54 am (UTC)
These are absolutely awesome!!! I love them all!!!
ellymelly: imustnot multipassellymelly on September 11th, 2009 08:37 pm (UTC)
Thank you!!!
Jasmina: amanda_pjasminago on September 11th, 2009 06:12 am (UTC)
Awesome! I'm snagging 'I'm an EP' one. Will credit of course.
ellymelly: SNAPellymelly on September 11th, 2009 08:38 pm (UTC)
THANK YOU :D
sofie_sanctuary: Amanda - sanctuary Kushsofie_sanctuary on September 11th, 2009 07:03 am (UTC)
These are sooooo awesome!!!!
love them ♥
ellymelly: deathitisellymelly on September 11th, 2009 08:40 pm (UTC)
thank you!
livhanna: amanda i robinlivhanna on September 11th, 2009 07:48 am (UTC)
WOW just amazing! Love them all!!!!
ellymelly: did you like it?ellymelly on September 11th, 2009 08:41 pm (UTC)
thank you!
Ireth: Amanda smileireth_e on September 11th, 2009 08:09 am (UTC)
These are awesome! :)
ellymelly: simpleellymelly on September 11th, 2009 08:41 pm (UTC)
thank you!
Anxious Audreyaudrich on September 11th, 2009 08:57 am (UTC)
Back again, actually on the correct link (which I didn't see first time around ")

And even more funnies! LOL, thanks for these, I'm having a crap day and this has cheered me up SO MUCH :D

(Sorry I can't snag any ATM; I'm havinga aproblem with uploading icons (::rolls eyes::) but I've saved them to my hard drive so I can laugh at them ;D

Aud x
ellymelly: simpleellymelly on September 11th, 2009 08:42 pm (UTC)
LOL! so glad i could cheer you up :D
A.: Sanctuary- Helen and Ashley cheek!kissinperfectpeace on September 11th, 2009 09:03 am (UTC)
Awesome! I'm taking 'Canadians' and 'act better'.

ETA: Punctuation fail. All better! :)

Edited at 2009-09-11 01:04 pm (UTC)
ellymelly: winfailellymelly on September 11th, 2009 08:43 pm (UTC)
punctuation win?
A.: AT- gets tickled b/winperfectpeace on September 11th, 2009 08:52 pm (UTC)
haha, yes! You have icon win, btw. :)
Kazzie: kaz37sweetveritas on September 11th, 2009 10:26 am (UTC)
OMG SO SNAGGING ALL OF THESE AND RUNNING AWAY WITH THEM!
ellymelly: imustnot dial the gateellymelly on September 11th, 2009 08:43 pm (UTC)
LMAO
(Deleted comment)
ellymelly: australiaellymelly on September 12th, 2009 06:53 am (UTC)
lol *is australian* tell me about it. i got this from youtube of (occasional) win.
(Deleted comment)
ellymelly: deathitisellymelly on September 12th, 2009 07:18 am (UTC)
hence why all my box sets are ordered through amazon lmao. my poor laptop is even set to region 1. actually, the one good place to get sci-fi dvd's from is ezydvd - they tend to have all the bonus features included :D

btw, love your icon!
mlspikie: Amanda Awesome!ml_spikie on September 17th, 2009 07:54 pm (UTC)
These are very awesome as well! *snaps them up*
ellymelly: never speak of this fanficellymelly on September 21st, 2009 04:48 am (UTC)
thank you!!!!
(Deleted comment)
ellymelly: did you like it?ellymelly on October 19th, 2009 05:43 am (UTC)
thank you so much :D