?

Log in

No account? Create an account
 
 
30 November 2006 @ 11:16 pm
 
This is ellymelly slowly going MENTAL

I can't do icons, wallpapers, banners or music vids. *pulls out hair* I want my high speed internet back...

on a brighter note, let's hope this weeks bsg ep is worth all the hype. by the sounds of it, it probably is.

Caz, i went back to chat to you on lj, but i was too late to catch you. i'm going out today for lunch with grandma but i'll be back and this time i'm going to actually pick up the gods damn phone lol that way at least i know it'll work :D


Also, I'd like to congratulate everyone over at [info]bondage_rz for the excellent fan work that has been going on over there lately.  You guys all rock.

Chapter one of Darkday will be going up this afternoon. Thank you wonderful beta's - you make my writing readable. And now i have the required plot bunnies to finish SHUT THE DOOR. So ETA half a day. :D

oh, watched BLADE RUNNER last night - how awesome is EJO? Folding those little paper things - how cool.
 
 
 
monsie: Gravity - prettypinkdorkmonsie on November 30th, 2006 11:21 pm (UTC)
I hate Blade Runner. Had to watch it way too many times for high school English. Never. Again. Not even for Eddie.

Hope your fast net back soon. Slow internet sucks.
ellymelly: you wrote itellymelly on December 1st, 2006 05:52 am (UTC)
really? if only we got to study sci-fi lol

monsiemonsie on December 1st, 2006 05:59 am (UTC)
I can't even remember what was the reason behind selecting Blade Runner. I remember it was paired with a book called something like Robots dream of sheeps. Found it... Do Androids Dream of Electric Sheep? By Phillip K Dick.

We never had to read the book though. Or, I never read the book.
ellymelly: drunkellymelly on December 1st, 2006 07:17 am (UTC)
lol, i was actually thinking of reading that. :D it's funny how school can destroy things forever. for example, 'journey' is now a forbidden word. *SHUDDER*
monsie: How do I look? - mcklaumonsie on December 1st, 2006 08:18 am (UTC)
Journey? Lol.

Yes, school is evil.
The Lady Lucilla: Question everythingtheladylucilla on December 1st, 2006 12:09 am (UTC)
Blade Runner is wonderful! One of Ridley Scott's best films, and a true sci-fi classic. EJO rocks! Too bad she won't live... But then again who does?

But to me Rutger Hauer (as Roy Batty) stole the movie from everybody, including Harrison Ford.

Sorry about the slow net access. When I finally got broadband about 9 months ago, I wondered how I managed to survive on dialup for so long without going insane. *G*
ellymelly: it is only your soulellymelly on December 1st, 2006 08:00 am (UTC)
I agree. It was one of those movies where you may be finished watching it but it's sure as hell not finished watching you. Creepy but cool :D

How much do you miss the net? lol I used to be on the company, high speed, instantaneous, 350mb in like 5 seconds but now i'm down to a non-existent satellite and yelling at optus every chance i get. lol. only, ooh, let me see, 4 months to go lol and yay for dialup, i bet it was like *total love* when you got it :D
sidhe1sidhe1 on December 1st, 2006 02:03 am (UTC)
OMG, dude, I was completely serious when I said you should write Dark Day and then hit RDM up for a publication deal. There would be a market. Not kidding. And it's wonderfully written with a complex plot that a LOT of people would like.

And that blows you don't have fast internet. I hope you get it back soon. I used to laugh at all the people who said they couldn't live without fast internet and now I'm totally one of them! =P
ellymelly: adama's gonna kill meellymelly on December 1st, 2006 08:03 am (UTC)
I'm sure RDM would chase me around the room with a stake but oh well lol. It's just a bit of fun. Thank you for all your help and it's up now :D The next chapter is going to be called MIDAS and i'll be emailing you next week some time with a plot summary and a few new twists...

Fast internet = existence
sidhe1sidhe1 on December 2nd, 2006 07:23 am (UTC)
Sweet! Can't wait to see it!
gabolangegabolange on December 1st, 2006 02:30 am (UTC)
Oooh, ellyfic! *hops* Most excited. Most excited, indeed.
ellymelly: COLONIAL ONEellymelly on December 1st, 2006 08:05 am (UTC)
cortexiphan juice box: Baltar's camelhollywoodgrrl on December 1st, 2006 04:26 pm (UTC)
T-minus however many hours to go until BSG! It's gonna rock the socks off of everyone!
ellymelly: drunkellymelly on December 2nd, 2006 03:02 am (UTC)
i don't know, has it aired yet? *waits for gossip*
cortexiphan juice box: BSG - Gaius in Wonderlandhollywoodgrrl on December 2nd, 2006 04:50 am (UTC)
Omgs! The episode is gold! OTPs all over the frakkin' place. You're gonna love it! :)
Maggie: bsg; laura roslin 'hero' smileballion on December 1st, 2006 07:50 pm (UTC)
The only thing they ever post in bondage_rz is PWP. But it's excellent though. ♥ ;D ( 'Shut the Door' is Z/R too, isn't it? )

EJO is in "Blade Runner" and he's folding Origami? Hilarious! Another reason to finally watch the movie!



ellymelly: you wrote itellymelly on December 2nd, 2006 03:04 am (UTC)
but that's what makes bondage 'special' lmao :D

no - sorry, shut the door is a war between adama and roslin when roslin steals ah - something personal of adama's... blame it on kobol is r/z :D

and yes, eddie was hillarious in a kind of creepy way folding those things. hmm... is it strange that i've suddenly taken up oragami?
Maggie: bsg; roslin adamaballion on December 2nd, 2006 06:18 am (UTC)
Oh, but A/R is good too, I'll definitly read it. =)

Haha, well, the only Origami thing I can fold is a swan. Most people say it looks like a dinosaur! =/
(Deleted comment)
ellymelly: warning chamallaellymelly on December 2nd, 2006 03:01 am (UTC)
oh no don't give it another thought lol, i hope all your personal issues are okay :D *hug* i also look forward to more of your fic :D
(Deleted comment)
ellymelly: drunkellymelly on December 2nd, 2006 03:05 am (UTC)
*squints at icon* what is that? lol
(Deleted comment)
ellymelly: Squeeellymelly on December 2nd, 2006 07:07 am (UTC)
lol, it's my computer resolution :) now i can see your cute cat! heee